Endo Summer Camp testimonials 2015

emma la endo summer camp

Emma Dumbravan, studenta an V, UMF “Iuliu Hatieganu” Cluj Napoca

“Iata-ne ajunsi in Darja, satul unde prima editie a ‘ENDO Summer Camp’ urma sa aiba loc. Desi acest sat este la nici o ora departare de Cluj-Napoca, ti se pare ca ajungi intr-o alta lume, una de poveste, unde traiesti departe de semnal si internet. Si, ca sa fiu sincera, nici nu le simti lipsa. Stiam ca urmau sa fie colegi si medici pe care ii stiam, in cel mai bun caz, de pe holurile facultatii sau de la alte congrese si imi faceam reale probleme daca voi reusi sa ma integrez. Treptat, lumea continua sa soseasca si curand foisorul s-a umplut de zambete si o atmosfera deschisa.

Partea teoretica si prezentarile de caz ale echipei au fost complexe si comprehensibile in acelasi timp. Locul nonconformist in care se tineau cursurile, sura, completa atitudinea prietenoasa dar serioasa a speakerilor. Toate adunate formau mediul perfect pentru invatare. Am fost in permanenta ghidati si ajutati de cei cu mai multa experienta decat noi, in aceeasi maniera familiara. Dupa incheiera sesiunilor, aveam parte de mici provocari pe echipe, menite sa ne solidarizeze. Am interactionat cu satenii, am cautat locul unde se afla casa lui Iuliu Hatieganu, am gatit, am cantat muzica folk in jurul focului de tabara si am deslusit ghicitori menite sa ne ajute sa rezolvam un caz clinic.

Ce am apreciat inca din prima clipa a fost faptul ca nimeni nu tinea cont de diferentele de experienta profesionala sau varsta. Am constituit un grup omogen, sociabil, pregatit sa se ajute in orice clipa. Din punctul meu de vedere, sa fii un caracter deschis si adaptabil te face o persoana deosebita. Iar eu am fost norocoasa care a avut 21 de persoane deosebite alaturi timp de 3 zile.
Sunt recunoscatoare pentru persoanele pe care le-am intalnit si pentru informatiile acumulate. Va multumesc! “

ioana ganea testimonial endo summer camp

 Ioana Ganea, studenta an V, UMF “Iuliu Hatieganu” Cluj Napoca

“Pentru mine „ Endo Summer Camp” a reprezentat una dintre cele mai frumoase experiente din sfera stomatologica la care am avut ocazia sa iau parte, atat prin prisma posibilitatii de a dobandi noi cunostinte teoretice si practice cat si prin aceea a socializarii cu oameni minunati intr-un mediu prietenos.
In cele 3 zile am participat la numeroase prezentari de caz, workshop-uri de endo, odonto si parodontologie dar si activitati distractive precum treasure hunt, concursuri de gatit si fotografie, foc de tabara si multe altele. Multumesc mult pentru sansa de a participa si astept cu nerabdare editiile urmatoare.”

siuviu ciuborriu endo summer camp Darja

Silviu Ciubotariu, student an VI, UMF Iasi

“Pot afirma fara ezitare ca aceasta prima editie de Endo Summer Camp organizata de echipa MBDental a fost un real succes. Per ansamblu, a avut aspectul unui puzzle: fiecare dintre noi si-a gasit locul si a contribuit la creerea atmosferei deosebite in care scopurile acestei tabere au fost atinse. Am avut ocazia sa invat endodontie, notiuni de paro, odonto la un nivel foarte inalt, sa leg prietenii si sa ma bucur de compania placuta a tuturor celor pe care i-am intalnit aici. Trei zile pline de activitati diverse intr-un Dârja Hub foarte primitor au fost de ajuns pentru a-mi reconfirma zicala “Omul sfinteste locul”. O şura, un foisor, un foc de tabara, treasure hunt, si multe altele au compus ceea ce as numi-o o experienta de neuitat. Am cunoscut un mediu mult mai primitor decat cel regasit in salile clasice de conferinte urmate de cocktail party ce caracterizeaza astfel de evenimente. Vreau sa le multumesc organizatorilor, sa ii felicit pentru inspiratia de a concepe acest proiect. Imi doresc mult sa particip la o a doua editie vara viitoare si sper ca atunci cand voi reveni, guestbookul din foişor sa fie plin de recenzii ale oamenilor pe care bade’ Dârja i-a gazduit in gospodaria sa !”

testimonia darja endo summer camp

 

Dr. Ramona Carjan si Dr. Viviana Popa (Constanta) 

In primul rand as dori sa va multumesc pentru amabilitatea gazdelor si a intregii echipe. Am apreciat foarte mult initiativa de a imbina utilul cu placutul, pe langa informatiile foarte valoroase si multiplele raspunsuri primite la intrebari la care nu primisem raspuns pana acum, aceste zile petrecute aici reprezinta o minivacanta cu amintiri foarte placute si de neuitat.Sper sa putem sa tinem legatura si sa va consider niste prieteni la distanta pe care sa-i pot suna in caz de dificultate. Abia astet sa ne revedem! Cu mult drag si respect, Dr. Ramona Carjan si Dr. Viviana Popa (Constanta)

Petronela Moisa, studenta an V, UMF Iuliu Hatieganu Cluj Napoca

Cand am aflat ca se va tine ” Endo summer camp” , gândul m-a dus la formalitatea clasicelor conferințe din sfera stomatologica si nu numai, dar ajunsa in Dârja, am fost impresionata de originalitatea organizatarii acestei tabere cat si de actualitatea si calitatea informatiilor receptionate.
Atmosfera din timpul cursurilor si a workshop-urilor, cat si cea din cadrul concursului de fotografie si a treasure hunt-ului , in urma carora am invatat de la cei mai buni si am aflat istoria satului Darja,a contribuit la desavarsirea numelului de “endo” si “summer camp”.
Consider ca povestea celor 3 zile nu se poate contura in acest rezumat, ci doar se poate “simti” la urmatoarea editie, care o recomand tuturor, atat studenti cat si medici.
Multumim echipei MB Dental, ca ne-a oferit ocazia sa participam la un astfel de eveniment si sa cunoastem oameni minunați , pasionati de meserie si cu un suflet mare!

      Dr. Laura Solosi (Satu Mare):

Niste oameni deosebiti,pasionati de meserie…toata stima pentru voi. Ati imbinat utilul cu placutul intr un amibient placut. Ce as mai putea spune….,,la anul tot aici si in aceelasi format”!

      Carina Banica, studenta an V, UMF Craiova:

“Multi oameni cred ca se intalnesc intamplator,dar eu cred in sansa,cred in miracole si cred ca v-am intalnit pe voi,o echipa atat de minunata,pt ca am fost o norocoasa…cred ca v-am intalnit sa constientizez profund ca stomatologia nu se diferentiaza pe clase,pe varste,pe experienta…stomatologia se simte,se vorbeste pe aceleasi nunate,doar culorile sunt putin diferite..m-ati invatat ca stomatologia inseamna munca,inseamna familie,inseamna zambete si voie buna (chiar daca e 8 dimineata)…si pentru ca minunea sa fie completa mi-ati oferit sansa sa particip la summer camp-ul de endodontie organizat cu atata pasiune si suflet la Darja! Cand rostesti numele Darja,poate nu-ti suna atat de familiar,dar pot sa spun din toate fortele ca a fost populat dintr-o data de microscoape, endomotoare…muzica folk si multa pasiune in endodontie …a rasunat stomatologia din toate colturile, impletita cu prietenie, experiente, jocuri si foc nestins de tabara. Nu a contat decat iubirea pentru stomatologie, dorinta de a invata de la oameni care s-au lovit de obstacole si acum ne arata cum sa le ocolim…oameni care au reusit cand nimeni nu credeau ca pot si ne-au impartasit cu atata nonsalanta secrete pe care ei le-au invatat cu atata munca…multumesc familiei MB dental,multumescccc  ca m-ati lasat sa va cunosc..sa va descopar si sa fiu fericita ca exista oameni ca voi!!multumesc!!”

Diana Hrimiuc, studenta an V, UMF Iuliu Hatieganu Cluj Napoca:

Experienta din tabara de endodontie de la Darja a fost una cu adevarat inedita. Pe de o parte prin faptul ca am fost scosi din zona noastra de confort si de rutina si am fost dusi intr-un loc neconventional, unde am fost inevitabil “obligati”(in lipsa conexiunii cu lumea virtuala) sa luam contact cu natura, sa socializam fata in fata cu oameni cu care impartaseam aceleasi interese si sa descoperim, sub pretextul unor concursuri, satul romanesc- si nu orice sat, cel al lui Iuliu Hatieganu;
iar pe de alta parte, prin felul in care doctorii din familia MB s-au straduit, cu o colegialitate dezinteresata, sa ne impartaseasca din secretele endodontiei, sa faca lumina in informatiile neclare pe care le aveam, fara sa ne faca sa ne simtim nestiutori si “mici”.
Sentimentele cu care am plecat din aceasta tabara au fost de motivatie, de recunostinta ca am avut ocazia sa cunosc oameni cu adevarat pasionati de stomatologie, care iti insufla dorinta de cunoastere si care te incurajeaza sa accepti provocarile profesionale cu zambetul pe buze!
Va multumim si asteptam cu deschidere urmatoarele propuneri ingenioase!

 

 

